Datorita multitudinii de carburanti diesel cu continut redus de sulf in pompa de injectie montata la autoturisme si autoutilitare mici pe motorina (Pompe Duse si Common Rail) apare o uzura ridicata daca nu se utilizeaza un aditiv de ungere.
Aditivul Diesel Schmier este alcatuit dintr o combinatie de substante active utilizandu se la motorina cu continut redus de sulf avand ca efect reducereea uzurii pompei de injectie.
Proprietati: reduce uzura la alunecare si vibratie mareste durata de viata si perioada de functionare a pompei de distributie; se evita reducerea presiunii de injectie; compatibil cu catalizatori diesel oxidanti; utilizare usoara; este economic si nu ataca mediul inonjurator; Caracteristici tehnice: Baza: Formula speciala de aditivi Densitate la 15 grade C : 0 81 g cm Culoare: galben deschis Vascozitate la 40grade C : 1 8 mm s Punct de inflamabilitate : 63 grade C Domenii de aplicare: Utilizabil la motorina care contine sulf sau cu continut redus de sulf.
Modul de utilizare si dozare: Se adauga inainte sau dupa alimentare.
150 ml aditiv sunt suficienti pentru 80 L motorina.
Dozare 1: 533.
Proprietati | Reduce uzura la alunecare si vibratie mareste durata de viata si perioada de functionare a pompei de distributie |
---|---|
Caracteristici tehnice | Bazaformula speciala de aditivi |
C | 0 81 g cm 1 8 mm s |
Culoare | Galben deschis |
Punct de inflamabilitate | 63 grade |
Domenii de aplicare | Utilizabil la motorina care contine sulf sau cu continut redus de sulf |
Modul de utilizare si dozare | Se adauga inainte sau dupa alimentare 150 ml aditiv sunt suficienti pentru 80 |
Dozare 1 | 533 |