Tip: In-Ear – bluetooth v5.
0; raza actiune – pana in 10 metri; codec audio: SBC/AAC – autonomie casti (o singura incarcare) – convorbire: pana la 1 ora, redare muzica: 4 ore – autonomie totala: – pana la 20 ore (volum 80%), timp incarcare: pana la 1.
5 ore – 2 microfoane integrate cu functie de anulare a zgomotului de mediu.
– functii: redare muzica si apeluri vocale stereo; tip control: dublu tactil; senzori optici integrati; asociere/oprire automata; asistenta vocala – frecvenţa raspuns: 20Hz-20kHz, impedanta: 32 Ohm – LED – status baterie; port alimentare: USB Type-C – 5V / 1.
1A – greutate casca / carcasa baterie: 4.
/ 48 g; diametru casca: 14.
2 mm – continut pachet de vanzare: castile + carcasa baterie, ghid de utilizare rapid, cablu incarcare USB Type-C Caracteristici Tip Casti true wireless Interfata Bluetooth, USB-C Versiune Bluetooth v5.
0 Autonomie 4 ore Incarcare USB Type-C Frecventa 20 Hz - 20 kHz Independenta (ohm) 32 Anularea zgomotului de fundal Da Bluetooth Da Rezistenta la apa si praf Da Microfon Dual Da Microfon Da Greutate Casca 4.
7 g, Carcasa 48 g Culoare Alb.
Tip | Inear bluetooth v50 |
---|---|
Codec audio | Sbcaac autonomie casti (o singura incarcare) convorbirepana la 1 ora redare muzica4 ore autonomie totala pana la 20 ore (volum 80) timp incarcarepana la 15 ore 2 microfoane integrate cu functie de anulare a zgomotului de mediu functiiredare muzica si apeluri vocale stereo |
Tip control | Dublu tactil |
Asistenta vocala – frecventa raspuns | 20hz20khz impedanta32 |
Port alimentare | Usb |
Type-c – 5v / 1.1a – greutate casca / carcasa baterie | 47 g 48 g |
Diametru casca | 142 mm continut pachet de vanzarecastile carcasa baterie ghid de utilizare rapid cablu incarcare |
Xiaomi Corporation este o companie multinațională chineză de electronice cu sediul în Beijing, China.
Fondată în 2010 de antreprenorul Lei Jun, Xiaomi este cunoscută pentru proiectarea, dezvoltarea și vânzarea unei game largi de produse electronice de larg consum, inclusiv smartphone-uri, dispozitive inteligente pentru casă, dispozitive portabile și alte gadget-uri tehnologice.
Punctele cheie despre Xiaomi includ: 1.
Telefoane inteligente: Xiaomi a câștigat inițial proeminență pentru smartphone-urile sale, oferind un echilibru de funcții de vârf la prețuri competitive.
Compania lansează adesea smartphone-uri în seria „Mi” și „Redmi”.
MIUI: Smartphone-urile Xiaomi rulează pe MIUI, o versiune personalizată a sistemului de operare Android.
MIUI include funcții suplimentare și opțiuni de personalizare.
Ecosistem de produse: Xiaomi s-a extins dincolo de smartphone-uri pentru a crea un ecosistem cuprinzător de dispozitive inteligente și electronice.
Acestea includ televizoare inteligente, trackere de fitness, ceasuri inteligente, purificatoare de aer, camere inteligente de securitate pentru acasă și multe altele.
Prezența globală: În timp ce Xiaomi a început în China, și-a extins prezența la nivel global și este acum unul dintre cei mai mari producători de smartphone-uri din întreaga lume.
Produsele Xiaomi sunt disponibile în multe țări, iar compania continuă să-și extindă acoperirea pe piață.
Tehnologie accesibilă: Xiaomi este adesea asociat cu furnizarea de produse tehnologice la prețuri accesibile, provocând modelele tradiționale de prețuri din industrie.
IPO: Xiaomi a devenit public cu o ofertă publică inițială (IPO) la Bursa de Valori din Hong Kong în 2018.