Experienta senzationala la dus datorita picaturilor micro-fine.
Cele 416 duze integrate ale dusului suspendat sau cele 324 de duze ale dusului de mana ofera o apa foarte fina si linistitoare pentru corp, dar cu efect de curatare eficient.
Functie deosebit de silentioasa si cu stropiri reduse.
Conexiune universala ½.
Potrivit pentru incalzitoare de apa cu debit continuu.
Dus de mana cu buton pentru schimbarea functiei si 3 functii.
Sistem de dus elegant, fabricat din otel inoxidabil de inalta calitate, cu deviator de presiune din alama, cu suporturi metalice pentru montare pe perete, reglabil pe inaltime, diametru 20 / 25 mm, usor de asamblat.
Conectare usoara la fitingurile existente sau la cotul de conectare la perete.
Include furtun de dus premium (150 cm), din plastic, fitinguri din alama, racord standard de ½.
Invelis din plastic de inalta calitate.
Interior stabil la presiune, capacitate portanta ridicata, flexibil si rezistent la indoire.
Usor de curatat si durabil.
Povestea de succes a companiei Wenko incepe la sfarsitul anilor '50.
Cu un instinct bine dezvoltat pentru idei ingenioase pentru casa, compania a cunoscut succesul in anii ce au urmat, devenind unul din pionii majori din aceasta industrie, la nivel mondial.
Gama de produse este foarte vasta, oferind clientilor sai produse pentru organizare a obiectelor casnice, accesorii pentru baie si bucatarie.
Wenko este o companie germană specializată în proiectarea și fabricarea de produse de uz casnic, accesorii pentru baie și soluții de depozitare.
Compania a fost înființată în 1959 și de atunci a devenit un brand binecunoscut în sectorul locuinței și locuințelor.
Wenko oferă o gamă largă de produse pentru diferite zone ale casei, inclusiv bucătărie, baie, spălătorie și depozitare.
Linia lor de produse include articole precum accesorii pentru baie, unelte de organizare a bucătăriei, coșuri de rufe, soluții de depozitare și alte articole de uz casnic.
Wenko este recunoscut pentru concentrarea pe design-uri inovatoare și funcționale pentru a satisface nevoile consumatorilor în viața lor de zi cu zi.