Descriere:CPU: Quad core Cortex-A53 GPU: ARM Mali-450 Sistem de operare: Android 9.
0 RAM: 1 GB Memorie internă: 8 GB Funcții Smart TV: Amazon Prime, Google Chromecast, Google Play, Netflix Conectivitate: Wi-Fi: 802.
11a / b / g / n / ac 2.
4 GHz / 5 GHz; Bluetooth 4.
2 Format video: RM, MOV, VOB, AVI, MKV, TS, MP4 Format audio: MP3, AAC, FLAC, OGG Format imagine: JPG / BMP / GIF / PNG Intrări / ieșiri: HDMI, micro USB Greutate: 28,5 g Dimensiuni: 92,4 x 30,2 x 15,2 mm.
Descriere | Cpuquad core |
---|---|
Gpu | Arm |
Sistem de operare | Android 90 |
Ram | 1 |
Memorie interna | 8 |
Tv | Amazon |
Conectivitate | Wifi80211a b g n ac 24 |
Format video | Rm |
Format audio | Mp3 |
Format imagine | Jpg |
Intrari / iesiri | Hdmi micro |
Greutate | 285 g |
Dimensiuni | 924 x 302 x 152 mm |
Xiaomi Corporation este o companie multinațională chineză de electronice cu sediul în Beijing, China.
Fondată în 2010 de antreprenorul Lei Jun, Xiaomi este cunoscută pentru proiectarea, dezvoltarea și vânzarea unei game largi de produse electronice de larg consum, inclusiv smartphone-uri, dispozitive inteligente pentru casă, dispozitive portabile și alte gadget-uri tehnologice.
Punctele cheie despre Xiaomi includ: 1.
Telefoane inteligente: Xiaomi a câștigat inițial proeminență pentru smartphone-urile sale, oferind un echilibru de funcții de vârf la prețuri competitive.
Compania lansează adesea smartphone-uri în seria „Mi” și „Redmi”.
MIUI: Smartphone-urile Xiaomi rulează pe MIUI, o versiune personalizată a sistemului de operare Android.
MIUI include funcții suplimentare și opțiuni de personalizare.
Ecosistem de produse: Xiaomi s-a extins dincolo de smartphone-uri pentru a crea un ecosistem cuprinzător de dispozitive inteligente și electronice.
Acestea includ televizoare inteligente, trackere de fitness, ceasuri inteligente, purificatoare de aer, camere inteligente de securitate pentru acasă și multe altele.
Prezența globală: În timp ce Xiaomi a început în China, și-a extins prezența la nivel global și este acum unul dintre cei mai mari producători de smartphone-uri din întreaga lume.
Produsele Xiaomi sunt disponibile în multe țări, iar compania continuă să-și extindă acoperirea pe piață.
Tehnologie accesibilă: Xiaomi este adesea asociat cu furnizarea de produse tehnologice la prețuri accesibile, provocând modelele tradiționale de prețuri din industrie.
IPO: Xiaomi a devenit public cu o ofertă publică inițială (IPO) la Bursa de Valori din Hong Kong în 2018.