Dove Deodorant antiperspirant spray Go Fresh Cucumber & Green Tea, 150ml Deodorantul antiperspirant cu miros de castravete si ceai verde cu 1/4 crema hidratanta si vitaminele E si F ofera protectie 48 ore impotriva transpiratiei si ingrijeste pielea subratului, lasand-o catifelata.
Intructiuni de utilizare: Agita tubul pentru a activa ingredientele.
Tine spray-ul vertical la o distanta de 20 de cm de piele si pulverizeaza de doua-trei ori la fiecare subrat, nu mai mult de 1-2 secunde.
Atentie: Pulverizati de la 15 cm distanta.
Evitati inhalarea directa.
A se utiliza in locuri bine aerisite, evitati pulverizarea prelungita.
Utilizati conform instructiunilor.
Nu pulverizati in apropierea ochilor.
Nu aplicati pe pielea iritata.
Incetati utilizarea daca apar eruptii cutante sau iritatii.
A nu se lasa la indemana copiilor.
Nu perforati, nu ardeti, chiar si dupa utilizare.
Recipient sub presiune: poate exploda daca este incalzit.
A se proteja de lumina solara.
Nu expuneti la temperaturi care depasesc 50 de grade Celsius.
A se pastra departe de surse de caldura, suprafete fierbinti, scantei, flacari si alte surse de aprindere.
Utilizare | Agita tubul pentru a activa ingredientele |
---|---|
Atentie | Pulverizati de la 15 cm distanta |
Recipient sub presiune | Poate exploda daca este incalzit |
Dove este un brand binecunoscut care se concentrează în primul rând pe produse de îngrijire personală și de înfrumusețare.
Este deținut de Unilever, o companie multinațională de bunuri de larg consum.
Iată câteva puncte cheie despre marca Dove: 1.
Prezentul companiei: Dove este un brand sub umbrela Unilever, una dintre cele mai mari companii de bunuri de larg consum din lume.
Dove a fost introdus în 1957 ca săpun de frumusețe și de atunci și-a extins gama de produse pentru a include diverse produse de îngrijire personală și de înfrumusețare.
Gama de produse: Dove oferă o gamă largă de produse de îngrijire personală, inclusiv produse de spălare pentru corp, săpunuri, șampoane, balsamuri, deodorante, loțiuni și produse de îngrijire a pielii.
Una dintre caracteristicile distinctive ale Dove este concentrarea pe produse care sunt blânde și potrivite pentru pielea sensibilă.
Campania „Real Beauty”: Dove este probabil cel mai cunoscut pentru campania „Real Beauty”, care a început la începutul anilor 2000.
Această campanie se concentrează pe promovarea pozitivității corpului și a stimei de sine prin contestarea standardelor tradiționale de frumusețe și subliniind frumusețea naturală a tuturor indivizilor.
Responsabilitate socială: Dove a fost implicată în diverse inițiative de responsabilitate socială și sustenabilitate, cum ar fi eforturile de reducere a deșeurilor de plastic și inițiative care promovează stima de sine și încrederea în corp în rândul oamenilor de toate vârstele.
Prezență globală: Produsele Dove sunt disponibile pe scară largă în multe țări și regiuni din întreaga lume.
Brandul are o prezență puternică pe piața de îngrijire personală și frumusețe.
Proprietate: După cum am menționat mai devreme, Dove este un brand deținut de Unilever, care este o companie multinațională cu un portofoliu larg de mărci de consum.