Dove deodorant roll-on extra fresh, 50 ml
Dove

Dove deodorant roll-on extra fresh, 50 ml

Vezi magazinul Grupdzc
  • 3 stele, bazat pe 1 voturi

Dove Deodorant roll-on Extra Fresh, 50 ml Antiperspirantul roll-on Dove Men+Care Extra Fresh ofera o senzatie unica de prospetime si protectie eficienta impotriva transpiratiei, pentru ca tu sa te simti revigorat intreaga zi.

- Puternic impotriva transpiratiei, prieten cu pielea; - Testat dermatologic; - Protectie eficienta impotriva transpiratiei pana la 48 de ore; - Tehnologie unica cu ¼ agenti de hidratare, ce protejeaza pielea impotriva iritatiilor; - Formula cu 0% alcool; - Senzatie de prospetime de durata.

Antiperspirantul roll-on Dove Men+Care Extra Fresh iti ofera protectie eficienta impotriva transpiratiei si mirosurilor neplacute pana la 48 de ore.

Combinatia de arome de lamaie si note lemnoase iti ofera o senzatie unica de prospetime.

Antiperspirantul roll-on Dove Men+Care Extra Fresh contine tehnologia cu ¼ agenti de hidratare care protejeaza pielea impotriva iritatiilor.

Pentru protectie antiperspiranta completa, aplica roll-on-ul usor printr-o miscare circulara la fiecare subrat, pentru a te asigura ca ai acoperit intreaga zona.

9.40 Lei
Cu cate stelute ai vota acest produs?
Clientii au cumparat si
Despre Dove

Dove este un brand binecunoscut care se concentrează în primul rând pe produse de îngrijire personală și de înfrumusețare.

Este deținut de Unilever, o companie multinațională de bunuri de larg consum.

Iată câteva puncte cheie despre marca Dove: 1.

Prezentul companiei: Dove este un brand sub umbrela Unilever, una dintre cele mai mari companii de bunuri de larg consum din lume.

Dove a fost introdus în 1957 ca săpun de frumusețe și de atunci și-a extins gama de produse pentru a include diverse produse de îngrijire personală și de înfrumusețare.

Gama de produse: Dove oferă o gamă largă de produse de îngrijire personală, inclusiv produse de spălare pentru corp, săpunuri, șampoane, balsamuri, deodorante, loțiuni și produse de îngrijire a pielii.

Una dintre caracteristicile distinctive ale Dove este concentrarea pe produse care sunt blânde și potrivite pentru pielea sensibilă.

Campania „Real Beauty”: Dove este probabil cel mai cunoscut pentru campania „Real Beauty”, care a început la începutul anilor 2000.

Această campanie se concentrează pe promovarea pozitivității corpului și a stimei de sine prin contestarea standardelor tradiționale de frumusețe și subliniind frumusețea naturală a tuturor indivizilor.

Responsabilitate socială: Dove a fost implicată în diverse inițiative de responsabilitate socială și sustenabilitate, cum ar fi eforturile de reducere a deșeurilor de plastic și inițiative care promovează stima de sine și încrederea în corp în rândul oamenilor de toate vârstele.

Prezență globală: Produsele Dove sunt disponibile pe scară largă în multe țări și regiuni din întreaga lume.

Brandul are o prezență puternică pe piața de îngrijire personală și frumusețe.

Proprietate: După cum am menționat mai devreme, Dove este un brand deținut de Unilever, care este o companie multinațională cu un portofoliu larg de mărci de consum.

Categorii Dove
Dove deodorant roll-on extra fresh, 50 ml
Dove deodorant roll-on extra fresh, 50 ml
9.40 Lei