Dove Rezerva Sapun Lichid Fresh Touch, castravete si ceai verde 500 ml Dove nu usuca pielea, asa cum fac sapunurile obisnuite.
Formula cu ¼ crema hidratanta ajuta la hranirea pielii in timpul curatarii, lasand-o fina si catifelata.
Parfum revigorant de castravete si ceai verde.
Formula delicata permite folosirea frecventa pe maini.
Recomandari : Pompati de doua ori sapun in palma dvs Frecati mainile timp de cel putin 20 de secunde, asigurand acoperirea totala cu spuma, fara a uita unghiile si varfurile degetelor Clatiti bine cu apa Precautii: Numai pentru uz extern A nu se lasa la indemana copiilor, cu exceptia cazului in care este utilizat sub supravegherea adultilor A se evita contactul cu ochii Acest produs este destinat curatarii si dezinfectarii mainilor In caz de contact cu ochii, a se spala imediat si abundent cu apa In cazul in care apar iritatii persistente, solicitati asistenta medicala A se pastra la temperatura camerei.
Recomandari | |
---|---|
Precautii |
Dove este un brand binecunoscut care se concentrează în primul rând pe produse de îngrijire personală și de înfrumusețare.
Este deținut de Unilever, o companie multinațională de bunuri de larg consum.
Iată câteva puncte cheie despre marca Dove: 1.
Prezentul companiei: Dove este un brand sub umbrela Unilever, una dintre cele mai mari companii de bunuri de larg consum din lume.
Dove a fost introdus în 1957 ca săpun de frumusețe și de atunci și-a extins gama de produse pentru a include diverse produse de îngrijire personală și de înfrumusețare.
Gama de produse: Dove oferă o gamă largă de produse de îngrijire personală, inclusiv produse de spălare pentru corp, săpunuri, șampoane, balsamuri, deodorante, loțiuni și produse de îngrijire a pielii.
Una dintre caracteristicile distinctive ale Dove este concentrarea pe produse care sunt blânde și potrivite pentru pielea sensibilă.
Campania „Real Beauty”: Dove este probabil cel mai cunoscut pentru campania „Real Beauty”, care a început la începutul anilor 2000.
Această campanie se concentrează pe promovarea pozitivității corpului și a stimei de sine prin contestarea standardelor tradiționale de frumusețe și subliniind frumusețea naturală a tuturor indivizilor.
Responsabilitate socială: Dove a fost implicată în diverse inițiative de responsabilitate socială și sustenabilitate, cum ar fi eforturile de reducere a deșeurilor de plastic și inițiative care promovează stima de sine și încrederea în corp în rândul oamenilor de toate vârstele.
Prezență globală: Produsele Dove sunt disponibile pe scară largă în multe țări și regiuni din întreaga lume.
Brandul are o prezență puternică pe piața de îngrijire personală și frumusețe.
Proprietate: După cum am menționat mai devreme, Dove este un brand deținut de Unilever, care este o companie multinațională cu un portofoliu larg de mărci de consum.