Electromotor (12V, 1,3kW) FIAT 131; LADA 1200-1500, 1200-1600, NIVA, NOVA, TOSCANA 1.
0 intre 1970-2015 Numar dinti: 11.
0 buc Flansa diametru: 82.
5 mm Directie rotatie: sensul acelor Numar gauri filetate: 3.
0 buc Numar gauri: 3.
0 buc Putere nominala: 1.
3 kW Tensiune: 12.
0 V Numar alezaje: 3.
0 Pozitie: re 104 Numar gauri fixare: 3.
0 Tensiune [V]: 12.
0 Putere nominala [kW]: 0.
85 Numar dinti: 11 Clema 30 (M8).
Dinti | 110 buc |
---|---|
Flansa diametru | 825 mm |
Directie rotatie | Sensul acelor |
Numar gauri filetate | 30 buc |
Numar gauri | 30 buc |
Putere nominala | 13 kw |
Tensiune | 120 |
Numar alezaje | 30 |
Pozitie | Re 104 |
Numar gauri fixare | 30 |
Tensiune [v] | 120 |
Putere nominala [kw] | 085 |
Numar dinti | 11 |
Magneti Marelli este o companie italiană specializată în dezvoltarea și fabricarea de componente de înaltă tehnologie pentru industria auto.
Compania a fost fondată în 1919 în Italia și de atunci a devenit un jucător global în sectorul auto.
Accentul principal al Magneti Marelli este pe dezvoltarea de sisteme și componente avansate atât pentru motoarele cu ardere internă, cât și pentru sistemele de propulsie electrice.
Gama de produse a companiei include diverse componente auto, cum ar fi sisteme de iluminat, componente ale sistemului de propulsie, unități de control electronice (ECU), sisteme de suspensie, sisteme de evacuare și alte tehnologii avansate.
Magneti Marelli este cunoscut pentru soluțiile sale inovatoare în domenii precum sistemele de injecție a combustibilului, tehnologia de iluminat, sistemele electronice și componentele sistemului de propulsie.
De-a lungul anilor, Magneti Marelli s-a impus ca furnizor-cheie pentru mulți producători de automobile importanți din întreaga lume.
Compania a fost implicată și în sportul cu motor, furnizând componente de înaltă performanță pentru aplicații de curse.