GEANTA PROLOGIC CRUZADE SESSION PT MOMEALA 52X35X22CMCresterea standardelor pentru aceasta noua colectie de bagajerie Cruzade, a solicitat mai multe eforturi pentru gasirea celui mai bun confort posibil pe punctul critic, cum ar fi manerele si curelele de umar, si punctul extrem de stres in fiecare sac a fost intarit cu materiale si cusaturi mai rezistente.
Este o colectie de bagaje excelenta, cu un aspect clasic si o mare functionalitate.
Fiecare produs din gama de bagaje Cruzade este fabricat din material textil de inalta rezistenta cu dubla acoperire.
Caracteristici:Dimensiuni: 52x35x22cm;Capacitate boilie: 12kg;Izolant;Usor de spalat;Fermoar de 10mm;Buzunarul utilitar pe capac;Manere armate;Curea de umar detasabila;Maner tactil;Poate sa se potriveasca cu 4 sacuri de momeli Cruzade Bait.
Acoperire.caracteristici | Dimensiuni52x35x22cm |
---|---|
Capacitate boilie | 12kg |
Prologic este un brand care se concentrează în primul rând pe echipamente și echipamente de pescuit.
Oferă o gamă largă de produse concepute pentru pescari de toate nivelurile de calificare, de la începători la profesioniști cu experiență.
Gama de produse Prologic include undițe de pescuit, mulinete, fire, cârlige, momeli, cutii de tackle, genți, îmbrăcăminte și diverse accesorii adaptate diferitelor tehnici și medii de pescuit.
Cunoscut pentru inovația și angajamentul față de calitate, Prologic dezvoltă continuu noi produse și tehnologii pentru a îmbunătăți experiența de pescuit.
Indiferent dacă pescuiți în apă dulce sau sărată, de pe țărm sau pe o barcă, Prologic oferă pescarilor instrumentele de care au nevoie pentru a-și îmbunătăți șansele de succes și pentru a se bucura de timpul petrecut pe apă.
Prologic subliniază, de asemenea, durabilitatea și responsabilitatea față de mediu în procesele sale de dezvoltare a produselor și de fabricație, asigurându-se că echipamentul său de pescuit este atât eficient, cât și ecologic.
Cu un accent puternic pe satisfacția clienților și o dedicare pentru sportul pescuitului, Prologic și-a câștigat o reputație ca un brand de încredere și de încredere în rândul pescarilor din întreaga lume.