Joc Twister, joc de societate, boardgame, jocuri pentru petreceri.
Cat de mult te vei rasuci? Twister este un joc care te innoada la propriu.
Rasuceste-te, incurca-te si nu atinge covorasul cu nimic altceva decat cu mana sau piciorul.
Jocul Twister este un joc distractiv si se poate juca in 2 pana la 4 jucatori, insa cu cu numarul participantilor creste cu atat jocul devine mai distractiv.
Joc Twister este alcatuit dintr-o panza de plastic care sta intinsa pe podea si care contine 24 de cercuri dispuse liniar: - 6 buline de culoare rosie; - 6 buline de culoare galbena; - 6 buline de culoare albastra; - 6 buline de culoare verde.
Jocul Twister este alcatuit din: - o folie dreptunghiulara de plastic, care va fi intinsa pe podea si care contine 24 de cercuri in patru culori; - o bucata de carton patrata, impartita in 4 sectiuni (rosu, galben, albastru si verde) care reprezinta pe rand: piciorul stang, piciorul drept, mana stanga, mana dreapta; - un ac de plastic (atasat de bucata de carton) care indica mutarile si care va fi invartit pentru fiecare miscare de un arbitru.
Cum se joaca? Reguli Joc Twister: Twister este jucat pe o suprafata mata de plastic, intinsa pe podea.
Campul de joc are patru cercuri, colorate in rosu, galben, albastru si verde.
Jucatorul trebuie sa invarta un indicator pentru a stabili unde va pune mana sau piciorul.
Indicatorul impartit in patru parti: piciorul drept, piciorul stang, mana dreapta si mana stanga.
Fiecare dintre cele patru parti este impartita in patru culori (rosu, galben, albastru si verde), care corespund unei anumite combinatii (de exemplu: „mana dreapta - galben”).
Un jucator este eliminat atunci cand acesta cade sau cand cotul sau genunchiul atinge suprafata de joc.
Uneori este nevoie ca un jucator sa mearga prin jurul piciorului altui jucator pentru a atinge o anume culoare.
De exemplu: la strigarea: picior stang pe verde toti jucatorii se vor rasuci astfel incat sa puna piciorul stang pe o bulina verde.
Catigatorul este acela care reuseste sa ramana in picioare pana la finalul jocului.
Lungime 165 cm si latime 140cm.
Avertismente! Jucaria/produsul poate contine piese mici care se pot inghiti sau inhala existand pericolul de sufocare sau nu este potrivita copiilor mai mici de 3 ani.
Nu lasati ambalajele jucariilor/produselor la indemana copiilor.
Indepartati orice ambalaj al jucariei/produsului inainte de a da jucaria/produsul copilului.
Va rugam sa supravegheati copilul in timp ce se joaca/foloseste acest produs.
Pastrati instructiunile si etichetele pentru referinte viitoare.
Pastrati jucaria/produsul departe de foc, feriti jucaria/produsul de temperaturi ridicate si umiditate.
Produsul este nou si comercializat in ambalajul original al producatorului.
Imaginile de pe site au caracter informativ.
Nuanta, tonul si intensitatea culorii pot varia in functie de monitor.
Liniar | 6 buline de culoare rosie |
---|---|
Twister este alcatuit din | o folie dreptunghiulara de plastic care va fi intinsa pe podea si care contine 24 de cercuri in patru culori |
- o bucata de carton patrata, impartita in 4 sectiuni (rosu, galben, albastru si verde) care reprezinta pe rand | Piciorul stang piciorul drept mana stanga mana dreapta |
Twister | Twister este jucat pe o suprafata mata de plastic intinsa pe podea |
Indicatorul impartit in patru parti | Piciorul drept piciorul stang mana dreapta si mana stanga |
Fiecare dintre cele patru parti este impartita in patru culori (rosu, galben, albastru si verde), care corespund unei anumite combinatii (de exemplu | Mana dreapta galben) |
De exemplu | La strigareapicior stang pe verde toti jucatorii se vor rasuci astfel incat sa puna piciorul stang pe o bulina verde |
OEM înseamnă „Original Equipment Manufacturer”.
Se referă la o companie care produce componente sau produse care sunt utilizate de o altă companie în produsul său final.
În contextul producției și tehnologiei, termenul OEM este folosit în mod obișnuit pentru a descrie companiile care produc piese sau subsisteme care sunt apoi integrate în produsele unei alte companii, cunoscută sub numele de „producător de echipamente originale”.
Punctele cheie despre OEM includ: 1.
Componente și piese: OEM-urile se specializează de obicei în fabricarea de componente, piese sau subsisteme specifice, mai degrabă decât produse complete.
Aceste articole sunt apoi vândute altor companii care le încorporează în produsele lor finite.
Branding: Produsele produse de OEM sunt adesea vândute altor companii sub marca companiei cumpărătoare.
Este posibil ca consumatorul final să nu fie conștient de implicarea OEM în procesul de producție.
Lanțul de aprovizionare: OEM-urile sunt o parte crucială a lanțului de aprovizionare, furnizând componente specializate care contribuie la asamblarea produsului final.
Acest aranjament permite companiilor să se concentreze pe competențele lor de bază și să se bazeze pe producători specializați pentru anumite piese.
Diverse industrii: relațiile OEM sunt comune în diverse industrii, inclusiv electronice, auto, aerospațială și multe altele.
De exemplu, un producător de mașini poate folosi piese OEM pentru componente precum motoare, transmisii sau sisteme electronice.
Standarde de calitate: OEM-urilor li se cere adesea să îndeplinească standarde specifice de calitate și specificații stabilite de compania cumpărătoare pentru a se asigura că componentele se integrează perfect în produsul final.
Personalizare: OEM-urile pot produce componente standard sau pot colabora cu compania cumpărătoare pentru a personaliza produsele în funcție de cerințe specifice.
Aftermarket: Unii OEM produc și componente care sunt folosite ca piese de schimb în aftermarket, permițând consumatorilor să-și repare sau să își modernizeze produsele.