Ecran QHD UltraWide ™ Elevati-va echipamentul de birou de acasa Rezolutia QHD 21:9 UltraWide™ (3440x1440) ofera mai mult spatiu pe ecran comparativ cu afisajele cu rezolutie QHD.
Bucurati-va de webinarul dvs.
cu vizionarea de materiale mai mari si mai multi participanti, datorita ecranului.
Clasa online cu un camp de vedere larg Gestioneaza cu usurinta manuale, prelegeri, conversatii si cautari intr-o singura vizualizare si transforma ecranul larg in sala de clasa online preferata.
Mai mult spatiu pentru multi-sarcini Ecranul UltraWide ™ QHD (rezolutie 3440x1440, raport 21: 9) este excelent pentru lucru.
Aceasta permite monitorizarea unor cantitati mari de inregistrari pentru editare video si numeroase pluginuri si efecte audio pot fi afisate simultan.
HDR10 Contrast detaliat Pentru a realiza mai pe deplin viziunea creatorului de continut, acest monitor este compatibil cu intervalul dinamic inalt HDR10, care accepta niveluri specifice de culoare si luminozitate care depasesc capacitatile monitoarelor obisnuite.
IPS cu sRGB 99% (tipic) Adevarate culori si vedere mai larga Monitorul IPS LG afiseaza o precizie impecabila a culorilor.
Cu un unghi de vizualizare mai larg, afisajul IPS are o acoperire de 99% a spectrului de culori sRGB.
MaxxAudio® Experienta imersiva Acest ecran simplificat are o rama subtire pe trei parti, in timp ce boxele stereo 7W cu MaxxAudio® completeaza experienta ta imersiva.
LG 34WN750-B. Diagonala afișajului: 86,4 cm (34"), Rezoluţie de afişare: 3440 x 1440 Pixel, Tip HD: UltraWide Quad HD, Timp de răspuns: 5 ms, Raport de aspect nativ: 21:9, Unghiul de vizionare, orizontal: 178°, Unghiul de vizionare, vertical: 178°. Difuzoare încorporate. Hub USB încorporat. Montaj VESA, Ajustare a înălţimii. Culoarea produsului: Negru
Afișaj
Performanță
Multimedia
Design
Conexiune
Ergonomice
Managementul energiei
Greutate şi dimensiuni
Datele de ambalare
Conţinutul de ambalaje
Date logistice
21 | 9 |
---|---|
Qhd (rezolutie 3440x1440, raport 21 | 9) este excelent pentru lucru |
LG este o cunoscută corporație multinațională conglomerată cu sediul în Coreea de Sud.
Iată câteva aspecte cheie ale mărcii LG: 1.
LG Electronics: LG este recunoscut pe scară largă pentru divizia sa de electronice de larg consum, LG Electronics.
Compania produce o gamă largă de produse electronice, inclusiv televizoare, smartphone-uri, electrocasnice, aparate de aer condiționat, mașini de spălat, frigidere și multe altele.
Comunicații mobile: LG a fost cândva un jucător important pe piața smartphone-urilor, producând o varietate de smartphone-uri bazate pe Android.
Cu toate acestea, în aprilie 2021, LG și-a anunțat decizia de a părăsi afacerea smartphone-urilor din cauza condițiilor dificile de piață.
Electrocasnice: LG este un jucător important în industria electrocasnicelor, oferind o varietate de produse pentru bucătărie, spălătorie și confort casnic.
Acestea includ frigidere, mașini de spălat, mașini de spălat vase, cuptoare și multe altele.
Tehnologia de afișare: LG este un pionier în tehnologia de afișare, în special în afișajele OLED (Diodă organică emițătoare de lumină).
LG Display, o subsidiară a LG Corporation, a fost un jucător cheie în dezvoltarea tehnologiilor de afișare.
Chimie și energie: LG Chem, o altă divizie a Grupului LG, este implicată în producția de produse chimice, petrochimice și baterii.
LG Energy Solutions, o subsidiară a LG Chem, se concentrează pe tehnologia avansată a bateriilor pentru vehicule electrice și stocarea energiei.
Prezență globală: LG are o prezență globală și este cunoscut pentru produsele și serviciile sale în diferite regiuni din lume.
Compania s-a impus ca un brand lider în mai multe industrii.