Pubert Motosapa vario 55h c3

Pubert Motosapa vario 55h c3

  • O stea, bazat pe 1 voturi
  • Motosapa Vario cu motor Honda Design nou pentru ghidon, manere si manete Imbunatatiri manere si maneta -manere «Soft Touch» -priza mai buna cu ghidonul -vibratii reduse -maneta de acceleratie noua, mai ergonomica Maneta de ambreiaj cu siguranta (deblocare – > ambreiere) -Indeplineste normele de siguranta -etichete lipite pe maneta Selectarea vitezelor cu ajutorul unei manete secventiale « In linie ». -Marsarierul este in mijloc, selectarea vitezei a-ntaia sau a doua se poate face numai prin trecerea printr-o pozitie neutra, pentru mai multa siguranta. -Maneta schimbator este pozitionat central, e foarte accesibil si are un maner ergonomic. -Cele mai multe informatii privind operarea vitezelor, in functie de lucrarea care se doreste a se efectua, sunt aplicate pe ghidon si sunt vizibile din pozitia de lucru. -Reglajul cablului de ambreiaj: daca jocul manerului schimbator este > 10 mm, pozitionati maneta in marsarier “R” si slabiti contrapiulitele niplului de reglare, apoi tensionati cablul, incat maneta sa fie situata in fata marcajului “R” de pe culisa.
  • In final, strangeti contrapiulitele niplului de reglare.
  • Ghidon pliabil -Transportare si depozitare facila.
  • Ghidon reglabil pe inaltime si in lateral -Este adaptabil la orice tip de sasiu. -Se evita astfel sa pasiti in brazda, sau sa fiti foarte aproape de un zid sau de un perete.
  • Ghidon eliptic -Face posibila ghidarea mai optima a cablurilor pe langa ghidon. -Design modern . Grup de transmisie demontabil -Lubrifiat pe viata, nu necesita mentenanta. -Semeringurile de la iesirile arborilor protejeaza rulmentii si impiedica patrunderea prafului. -Cresterea gardei de la sol (+12mm) faciliteaza deplasarea si sporeste confortul la muncile cu anexe atasate (kit-ul de arat, etc…). -Carcasa de transmisie imbinata cu suruburi, compusa din 2 semi-carcase si un element de aluminiu pentru rigidizare, asamblare mai solida si pentru a impiedica alunecarea semi-carcaselor.
  • Design nou al aparatorilor curelei si ale frezelor -Montajul aparatoarelor exterioare ale frezelor se face cu ajutorul unor suruburi auto-blocante.
  • Brazdar oscilant si reglabil 2 opritoare integrate in cupla brazdarului, in vederea limitarii miscarii de oscilare si pentru un comportament mai bun in timpul lucrului. -Face posibila lucrul atat in pamant compact, cat si in unul afanat, in functie de tipul brazdarului: coborat in sol dur si ridicat in soluri usoare. -Forma noua al brazdarului.
  • Sasiu (cadru) ranforsat Consola din spate mai lata, ceea ce imbunatateste rigiditatea structurala a sasiului.
  • Cutie de viteze mecanica, in carcasa de aliaj, cu 2 viteze inainte si 1 inapoi -3 puncte de fixare + 1 de sprijin, pentru o mai buna rigiditate cu transmisia. -Ax de iesire canelat , pentru o ghidare perfecta in pinionul superior al grupului de transmisie. -Etansare perfecta intre cele doua semi-carcase, cu pasta de etansare. -Carcasa de transmisie imbinata cu 10 suruburi. -Buson de ulei si semeringuri etanse. -Joja de ulei si buson de golire, cu garnituri. -2 inele O, montate pe partea exterioara, usoare de inlocuit. -Cutie de viteze brevetata.
  • Pinioane -Toate pinioanele sunt din otel, realizate prin sinterizare, si tratate termic. -Montate pe rulmenti cu bile.
Momentan indisponibil.

Nu stim cand sau daca acest articol va fi din nou in stoc.

Cu cate stelute ai vota acest produs?

Informatii produs

AmbreiajDaca jocul manerului schimbator este 10 mm pozitionati maneta in marsarier r si slabiti contrapiulitele niplului de reglare apoi tensionati cablul incat maneta sa fie situata in fata marcajului r de pe culisa
Brazdar oscilant si reglabil - 2 opritoare integrate in cupla brazdarului, in vederea limitarii miscarii de oscilare si pentru un comportament mai bun in timpul lucrului. -face posibila lucrul atat in pamant compact, cat si in unul afanat, in functie de tipul brazdaruluiCoborat in sol dur si ridicat in soluri usoare forma noua al brazdarului
Kit de aratPlug dreapta de arat 6 o pereche de roti de cauciuc 4008 o pereche de greutati pentru roti (42 kg) o greutate frontala (18 kg) cu suport un adaptor cu posibilitate de reglaj lateral

Branduri motosape