Motosapa VARIO 55H C3

PUBERT
  • Motosapa VARIO 55H C3 - Cultivare sol - Motosapa Vario cu motor Honda Design nou pentru ghidon, manere si manete Imbunatatiri manere si maneta -manere laquo;Soft Touchraquo; -priza mai buna cu ghidonul -vibratii reduse -maneta de acceleratie noua, mai ergonomica nbsp; Maneta de ambreiaj cu siguranta (deblocare ndash;gt;ambreiere) -Indeplineste normele de siguranta -etichete lipite pe maneta Selectareanbsp; vitezelor cu ajutorul unei manete secventiale laquo;nbsp;In linienbsp;raquo;. -Marsarierul este in mijloc, selectarea vitezei a-ntaia sau a doua se poate face numai prin trecerea printr-o pozitie neutra, pentru mai multa siguranta. -Maneta schimbator este pozitionat central, e foarte accesibil si are un maner ergonomic. -Cele mai multe informatii privind operarea vitezelor, in functie de lucrarea care se doreste a se efectua, sunt aplicate pe ghidon si sunt vizibile din pozitia de lucru. -Reglajul cablului de ambreiaj: daca jocul manerului schimbator este gt; 10 mm, pozitionati maneta in marsariernbsp; ldquo;Rrdquo; si slabiti contrapiulitele niplului de reglare, apoinbsp; tensionati cablul, incat maneta sa fie situata in fata marcajului ldquo;Rrdquo; de pe culisa. In final, strangeti contrapiulitele niplului de reglare. nbsp; Ghidon pliabil -Transportare si depozitare facila. nbsp; Ghidon reglabil pe inaltime si in lateral -Este adaptabil la orice tip de sasiu. -Se evita astfel sa pasiti in brazda, sau sa fiti foarte aproape de un zid sau de un perete. nbsp; Ghidon eliptic -Face posibila ghidarea mai optima a cablurilor pe langa ghidon. -Design modern . nbsp; Grup de transmisie demontabil -Lubrifiat pe viata, nu necesita mentenanta. -Semeringurile de la iesirile arborilor protejeaza rulmentii si impiedica patrunderea prafului. -Cresterea gardei de la sol (+12mm) faciliteaza deplasarea si sporeste confortul la muncile cu anexe atasate (kit-ul de arat, etchellip;). -Carcasa de transmisie imbinata cu suruburi, compusa din 2 semi-carcase si un element de aluminiu pentru rigidizare, asamblare mai solida si pentru a impiedica alunecarea semi-carcaselor. nbsp; Design nou al aparatorilor curelei si ale frezelor -Montajul aparatoarelor exterioare ale frezelor se face cu ajutorul unor suruburi auto-blocante. nbsp; Brazdar oscilant si reglabil - 2 opritoare integrate in cupla brazdarului, in vederea limitarii miscarii de oscilare si pentru un comportament mai bun in timpul lucrului. -Face posibila lucrul atat in pamant compact, cat si in unul afanat, in functie de tipul brazdarului: coborat in sol dur si ridicat in soluri usoare. -Forma noua al brazdarului. nbsp;Sasiu (cadru) ranforsat - Consola din spate mai lata, ceea ce imbunatateste rigiditatea structurala a sasiului. nbsp; Cutie de viteze mecanica, in carcasa de aliaj, cu 2 viteze inainte si 1 inapoi -3 puncte de fixare + 1 de sprijin, pentru o mai buna rigiditate cu transmisia. -Ax de iesire canelat , pentru o ghidare perfecta in pinionul superior al grupului de transmisie. -Etansare perfecta intre cele doua semi-carcase, cu pasta de etansare. -Carcasa de transmisie imbinata cu 10 suruburi. -Buson de ulei si semeringuri etanse. -Joja de ulei si buson de golire, cu garnituri. -2 inele O, montate pe partea exterioara, usoare de inlocuit. -Cutie de viteze brevetata. nbsp; Pinioane -Toate pinioanele sunt din otel, realizate prin sinterizare, si tratate termic. -Montate pe rulmenti cu bile. nbsp; Arbori -In ceea ce priveste pinionul antrenat, stiftul este asigurat cu un inel de siguranta. -Arborele principal este alcatuit din 2 bucati, zona de cuplare din interiorul rotii dintate mari este sprijinita pe rulmenti. -Arborele de iesire este rigid si este antrenatnbsp; de un stift laminat, de mare rezistenta. Stiftul are si rostul unei ldquo;siguranterdquo;, in caz de suprasarcina. -Furca forjata si tratata termic, cu 2 inele rotative. nbsp; Montajul -Linie de montaj pas cu pas. -Umplere cu ulei de catre un dispozitiv automat. -Ulei 80 W 90, in cantitate denbsp; 0,2 l -Schimb de ulei prevazut dupa fiecare 100 ore de functionare, sau la 2 ani. -Control final pe banc automat, bazat pe 20 de criterii de verificare, cu stocarea informatiilor culese. -Etichete tiparite cu numere de serie, si care se aplica numai daca toate testele sunt OK. nbsp; Kit de arat: -plug dreapta de arat 6rsquo;rsquo; -o pereche de roti de cauciuc 4.00-8 -o pereche de greutati pentru roti (42 kg) -o greutate frontala (18 kg), cu suport -un adaptor cu posibilitate de reglaj lateral
  • Motosapa VARIO 55H C3 - Cultivare sol - Motosapa Vario cu motor Honda Design nou pentru ghidon, manere si manete Imbunatatiri manere si maneta -manere laquo;Soft Touchraquo; -priza mai buna cu ghidonul -vibratii reduse -maneta de acceleratie noua, mai ergonomica nbsp; Maneta de ambreiaj cu siguranta (deblocare ndash;gt;ambreiere) -Indeplineste normele de siguranta -etichete lipite pe maneta Selectareanbsp; vitezelor cu ajutorul unei manete secventiale laquo;nbsp;In linienbsp;raquo;. -Marsarierul este in mijloc, selectarea vitezei a-ntaia sau a doua se poate face numai prin trecerea printr-o pozitie neutra, pentru mai multa siguranta. -Maneta schimbator este pozitionat central, e foarte accesibil si are un maner ergonomic. -Cele mai multe informatii privind operarea vitezelor, in functie de lucrarea care se doreste a se efectua, sunt aplicate pe ghidon si sunt vizibile din pozitia de lucru. -Reglajul cablului de ambreiaj: daca jocul manerului schimbator este gt; 10 mm, pozitionati maneta in marsariernbsp; ldquo;Rrdquo; si slabiti contrapiulitele niplului de reglare, apoinbsp; tensionati cablul, incat maneta sa fie situata in fata marcajului ldquo;Rrdquo; de pe culisa. In final, strangeti contrapiulitele niplului de reglare. nbsp; Ghidon pliabil -Transportare si depozitare facila. nbsp; Ghidon reglabil pe inaltime si in lateral -Este adaptabil la orice tip de sasiu. -Se evita astfel sa pasiti in brazda, sau sa fiti foarte aproape de un zid sau de un perete. nbsp; Ghidon eliptic -Face posibila ghidarea mai optima a cablurilor pe langa ghidon. -Design modern . nbsp; Grup de transmisie demontabil -Lubrifiat pe viata, nu necesita mentenanta. -Semeringurile de la iesirile arborilor protejeaza rulmentii si impiedica patrunderea prafului. -Cresterea gardei de la sol (+12mm) faciliteaza deplasarea si sporeste confortul la muncile cu anexe atasate (kit-ul de arat, etchellip;). -Carcasa de transmisie imbinata cu suruburi, compusa din 2 semi-carcase si un element de aluminiu pentru rigidizare, asamblare mai solida si pentru a impiedica alunecarea semi-carcaselor. nbsp; Design nou al aparatorilor curelei si ale frezelor -Montajul aparatoarelor exterioare ale frezelor se face cu ajutorul unor suruburi auto-blocante. nbsp; Brazdar oscilant si reglabil - 2 opritoare integrate in cupla brazdarului, in vederea limitarii miscarii de oscilare si pentru un comportament mai bun in timpul lucrului. -Face posibila lucrul atat in pamant compact, cat si in unul afanat, in functie de tipul brazdarului: coborat in sol dur si ridicat in soluri usoare. -Forma noua al brazdarului. nbsp;Sasiu (cadru) ranforsat - Consola din spate mai lata, ceea ce imbunatateste rigiditatea structurala a sasiului. nbsp; Cutie de viteze mecanica, in carcasa de aliaj, cu 2 viteze inainte si 1 inapoi -3 puncte de fixare + 1 de sprijin, pentru o mai buna rigiditate cu transmisia. -Ax de iesire canelat , pentru o ghidare perfecta in pinionul superior al grupului de transmisie. -Etansare perfecta intre cele doua semi-carcase, cu pasta de etansare. -Carcasa de transmisie imbinata cu 10 suruburi. -Buson de ulei si semeringuri etanse. -Joja de ulei si buson de golire, cu garnituri. -2 inele O, montate pe partea exterioara, usoare de inlocuit. -Cutie de viteze brevetata. nbsp; Pinioane -Toate pinioanele sunt din otel, realizate prin sinterizare, si tratate termic. -Montate pe rulmenti cu bile. nbsp; Arbori -In ceea ce priveste pinionul antrenat, stiftul este asigurat cu un inel de siguranta. -Arborele principal este alcatuit din 2 bucati, zona de cuplare din interiorul rotii dintate mari este sprijinita pe rulmenti. -Arborele de iesire este rigid si este antrenatnbsp; de un stift laminat, de mare rezistenta. Stiftul are si rostul unei ldquo;siguranterdquo;, in caz de suprasarcina. -Furca forjata si tratata termic, cu 2 inele rotative. nbsp; Montajul -Linie de montaj pas cu pas. -Umplere cu ulei de catre un dispozitiv automat. -Ulei 80 W 90, in cantitate denbsp; 0,2 l -Schimb de ulei prevazut dupa fiecare 100 ore de functionare, sau la 2 ani. -Control final pe banc automat, bazat pe 20 de criterii de verificare, cu stocarea informatiilor culese. -Etichete tiparite cu numere de serie, si care se aplica numai daca toate testele sunt OK. nbsp; Kit de arat: -plug dreapta de arat 6rsquo;rsquo; -o pereche de roti de cauciuc 4.00-8 -o pereche de greutati pentru roti (42 kg) -o greutate frontala (18 kg), cu suport -un adaptor cu posibilitate de reglaj lateral

Disponibilitate: In stoc! Cumpara acum!

Stare produs: Nou

Factura: Cu factura

Livrare: Romania

Brand: PUBERT

Vandut de: Gardenpedia

Descriere Motosapa VARIO 55H C3

Motosapa Vario cu motor Honda Design nou pentru ghidon, manere si manete Imbunatatiri manere si maneta -manere «
-Soft Touch»
- -priza mai buna cu ghidonul -vibratii reduse -maneta de acceleratie noua, mai ergonomica  
- Maneta de ambreiaj cu siguranta (deblocare &ndash
->
-ambreiere) -Indeplineste normele de siguranta -etichete lipite pe maneta Selectarea 
- vitezelor cu ajutorul unei manete secventiale «

-In linie 

-.
-Marsarierul este in mijloc, selectarea vitezei a-ntaia sau a doua se poate face numai prin trecerea printr-o pozitie neutra, pentru mai multa siguranta.
-Maneta schimbator este pozitionat central, e foarte accesibil si are un maner ergonomic.
-Cele mai multe informatii privind operarea vitezelor, in functie de lucrarea care se doreste a se efectua, sunt aplicate pe ghidon si sunt vizibile din pozitia de lucru.
-Reglajul cablului de ambreiaj: daca jocul manerului schimbator este >
- 10 mm, pozitionati maneta in marsarier 
- &ldquo
-R&rdquo
- si slabiti contrapiulitele niplului de reglare, apoi 
- tensionati cablul, incat maneta sa fie situata in fata marcajului &ldquo
-R&rdquo
- de pe culisa.
In final, strangeti contrapiulitele niplului de reglare.
 
- Ghidon pliabil -Transportare si depozitare facila.
 
- Ghidon reglabil pe inaltime si in lateral -Este adaptabil la orice tip de sasiu.
-Se evita astfel sa pasiti in brazda, sau sa fiti foarte aproape de un zid sau de un perete.
 
- Ghidon eliptic -Face posibila ghidarea mai optima a cablurilor pe langa ghidon.
-Design modern .
 
- Grup de transmisie demontabil -Lubrifiat pe viata, nu necesita mentenanta.
-Semeringurile de la iesirile arborilor protejeaza rulmentii si impiedica patrunderea prafului.
-Cresterea gardei de la sol (+12mm) faciliteaza deplasarea si sporeste confortul la muncile cu anexe atasate (kit-ul de arat, etc&hellip
-).
-Carcasa de transmisie imbinata cu suruburi, compusa din 2 semi-carcase si un element de aluminiu pentru rigidizare, asamblare mai solida si pentru a impiedica alunecarea semi-carcaselor.
 
- Design nou al aparatorilor curelei si ale frezelor -Montajul aparatoarelor exterioare ale frezelor se face cu ajutorul unor suruburi auto-blocante.
 
- Brazdar oscilant si reglabil - 2 opritoare integrate in cupla brazdarului, in vederea limitarii miscarii de oscilare si pentru un comportament mai bun in timpul lucrului.
-Face posibila lucrul atat in pamant compact, cat si in unul afanat, in functie de tipul brazdarului: coborat in sol dur si ridicat in soluri usoare.
-Forma noua al brazdarului.
 
-Sasiu (cadru) ranforsat - Consola din spate mai lata, ceea ce imbunatateste rigiditatea structurala a sasiului.
 
- Cutie de viteze mecanica, in carcasa de aliaj, cu 2 viteze inainte si 1 inapoi -3 puncte de fixare + 1 de sprijin, pentru o mai buna rigiditate cu transmisia.
-Ax de iesire canelat , pentru o ghidare perfecta in pinionul superior al grupului de transmisie.
-Etansare perfecta intre cele doua semi-carcase, cu pasta de etansare.
-Carcasa de transmisie imbinata cu 10 suruburi.
-Buson de ulei si semeringuri etanse.
-Joja de ulei si buson de golire, cu garnituri.
-2 inele O, montate pe partea exterioara, usoare de inlocuit.
-Cutie de viteze brevetata.
 
- Pinioane -Toate pinioanele sunt din otel, realizate prin sinterizare, si tratate termic.
-Montate pe rulmenti cu bile.
 
- Arbori -In ceea ce priveste pinionul antrenat, stiftul este asigurat cu un inel de siguranta.
-Arborele principal este alcatuit din 2 bucati, zona de cuplare din interiorul rotii dintate mari este sprijinita pe rulmenti.
-Arborele de iesire este rigid si este antrenat 
- de un stift laminat, de mare rezistenta.
Stiftul are si rostul unei &ldquo
-sigurante&rdquo
-, in caz de suprasarcina.
-Furca forjata si tratata termic, cu 2 inele rotative.
 
- Montajul -Linie de montaj pas cu pas.
-Umplere cu ulei de catre un dispozitiv automat.
-Ulei 80 W 90, in cantitate de 
- 0,2 l -Schimb de ulei prevazut dupa fiecare 100 ore de functionare, sau la 2 ani.
-Control final pe banc automat, bazat pe 20 de criterii de verificare, cu stocarea informatiilor culese.
-Etichete tiparite cu numere de serie, si care se aplica numai daca toate testele sunt OK.
 
- Kit de arat: -plug dreapta de arat 6&rsquo
-&rsquo
- -o pereche de roti de cauciuc 4.
00-8 -o pereche de greutati pentru roti (42 kg) -o greutate frontala (18 kg), cu suport -un adaptor cu posibilitate de reglaj lateral

Motosapa Vario cu motor Honda Design nou pentru ghidon, manere si manete Imbunatatiri manere si maneta -manere «Soft Touch» -priza mai buna cu ghidonul -vibratii reduse -maneta de acceleratie noua, mai ergonomica   Maneta de ambreiaj cu

Aboneaza-te la newsletter