Motosapa VARIO 60S D3

PUBERT

Disponibilitate: In stoc! Cumpara acum!

Stare produs: Nou

Factura: Cu factura

Livrare: Romania

Brand: PUBERT

Vandut de: Gardenpedia

Descriere Motosapa VARIO 60S D3

Motosapa Vario Subaru 60S D3 are un design nou pentru ghidon, manere Soft Touch ce realizeaza o priza mai buna cu ghidonul.
Marsarierul este In mijloc, selectarea vitezelor se poate face numai prin trecerea printr-o pozitie neutra, pentru mai multa siguranta.
Ghidonul este pliabil si reglabil pe Inaltime, grupul de transmisie este demontabil, brazdarul, oscilant si reglabil, sasiul ranforsat, capacitatea cilindrica este de 169cm cubi, motorul In patru timpi, puterea acestuia fiind de 3700W, turatia de 3400rpm, volumul rezervorului de benzina de 3.
6L, iar al celui de ulei, 0.
6L.
Dimensiunea de lucru a acestei motosape este de 60/85cm, diametrul frezei de 320mm, ambreiajul este pe curea, iar aria acoperita, de 2500m patrati.
Garantia acestui produs este de 2 ani!  
-Ghidon pliabil-Transportare si depozitare facila.
Ghidon reglabil pe inaltime si in lateral-Este adaptabil la orice tip de sasiu.
-Se evita astfel sa pasiti in brazda, sau sa fiti foarte aproape de un zid sau de un perete.
Ghidon eliptic-Face posibila ghidarea mai optima a cablurilor pe langa ghidon.
-Design modern .
Grup de transmisie demontabil-Lubrifiat pe viata, nu necesita mentenanta.
-Semeringurile de la iesirile arborilor protejeaza rulmentii si impiedica patrunderea prafului.
-Cresterea gardei de la sol (+12mm) faciliteaza deplasarea si sporeste confortul la muncile cu anexe atasate (kit-ul de arat, etc&hellip
-).
-Carcasa de transmisie imbinata cu suruburi, compusa din 2 semi-carcase si un element de aluminiu pentru rigidizare, asamblare mai solida si pentru a impiedica alunecarea semi-carcaselor.
Design nou al aparatorilor curelei si ale frezelor-Montajul aparatoarelor exterioare ale frezelor se face cu ajutorul unor suruburi auto-blocante.
Brazdar oscilant si reglabil- 2 opritoare integrate in cupla brazdarului, in vederea limitarii miscarii de oscilare si pentru un comportament mai bun in timpul lucrului.
-Face posibila lucrul atat in pamant compact, cat si in unul afanat, in functie de tipul brazdarului: coborat in sol dur si ridicat in soluri usoare.
-Forma noua al brazdarului.
 
-Sasiu (cadru) ranforsat- Consola din spate mai lata, ceea ce imbunatateste rigiditatea structurala a sasiului.
Cutie de viteze mecanica, in carcasa de aliaj, cu 2 viteze inainte si 1 inapoi-3 puncte de fixare + 1 de sprijin, pentru o mai buna rigiditate cu transmisia.
-Ax de iesire canelat , pentru o ghidare perfecta in pinionul superior al grupului de transmisie.
-Etansare perfecta intre cele doua semi-carcase, cu pasta de etansare.
-Carcasa de transmisie imbinata cu 10 suruburi.
-Buson de ulei si semeringuri etanse.
-Joja de ulei si buson de golire, cu garnituri.
-2 inele O, montate pe partea exterioara, usoare de inlocuit.
-Cutie de viteze brevetata.
Pinioane-Toate pinioanele sunt din otel, realizate prin sinterizare, si tratate termic.
-Montate pe rulmenti cu bile.
Arbori-In ceea ce priveste pinionul antrenat, stiftul este asigurat cu un inel de siguranta.
-Arborele principal este alcatuit din 2 bucati, zona de cuplare din interiorul rotii dintate mari este sprijinita pe rulmenti.
-Arborele de iesire este rigid si este antrenat 
- de un stift laminat, de mare rezistenta.
Stiftul are si rostul unei &ldquo
-sigurante&rdquo
-, in caz de suprasarcina.
-Furca forjata si tratata termic, cu 2 inele rotative.
Montajul-Linie de montaj pas cu pas.
-Umplere cu ulei de catre un dispozitiv automat.
-Ulei 80 W 90, in cantitate de 
- 0,2 l-Schimb de ulei prevazut dupa fiecare 100 ore de functionare, sau la 2 ani.
-Control final pe banc automat, bazat pe 20 de criterii de verificare, cu stocarea informatiilor culese.
-Etichete tiparite cu numere de serie, si care se aplica numai daca toate testele sunt OK.
Kit de arat:-plug dreapta de arat 6&rsquo
-&rsquo
--o pereche de roti de cauciuc 4.
00-8-o pereche de greutati pentru roti (42 kg)-o greutate frontala (18 kg), cu suport-un adaptor cu posibilitate de reglaj lateral

Motosapa Vario Subaru 60S D3 are un design nou pentru ghidon, manere Soft Touch ce realizeaza o priza mai buna cu ghidonul. Marsarierul este In mijloc, selectarea vitezelor se poate face numai prin trecerea printr-o pozitie neutra, pentru mai multa sigur

Aboneaza-te la newsletter

Cautari frecvente