• Imagini clare chiar si in conditii de iluminare slaba Obiectivul incorporeaza sistemul de stabilizare a imaginii SteadyShot care va permite sa fotografiati din mana cu timpi de expunere de pana la stopuri mai lungi decat un obiectiv similar fara sistem de stabilizare.
• Imagini uimitoare cu o definitie excelenta si culori saturate Sony 55-210mm f/4.
3 SEL55210 dispune de o optica de invidiat, un elemente asferice si cu dispersie scazuta, ce alaturi de tratamentele multistrat va vor oferi imagini bogate in detalii si cu un contrast excelent.
• Focalizare automata rapida si precisa Motorul de focus tip asigura o focalizare rapida si precisa, fiind foarte eficient, mai ales la urmarirea unui subiect in miscare rapida.
De asemenea, motorul de focalizare foarte silentios face caobiectivul Sony 55-210mm f/4.
3 SEL55210 sa fie o alegere ideala pentru videografi.
• Bokeh natural Sony 55-210mm f/4.
3 SEL55210 este obiectivul potrivit pentru situatiile in care se doreste o buna separare a subiectului de fundal, diafragma cu 7 lamele rotunjite oferind un bokeh deosebit.
Specificatii: • Distanta focala: 55-210mm (82.
5-315mm in echivalent 35mm) • Constructie: 13 elemente in 9 grupuri • Unghi de vizualizare: 28,2-7,8 grade • Diafragma maxima: 4.
3 • Diafragma minima: 22-32 • Discuri diafragma: 7 • Diafragma circulara: Da • Distanta minima de focalizare: 1m • Marire maxima: 0,225 • Diametru filtru: 49mm • Dimensiune (diametru x lungime maxime): 63.
8 x 108 mm • Greutate (aproximativ): 345g.
Sony Corp.
se angajează în dezvoltarea, proiectarea, fabricarea și vânzarea de echipamente electronice, instrumente, dispozitive, console de jocuri și software pentru consumatori, profesioniști și piețe industriale.
Funcționează prin următoarele segmente: servicii de jocuri și rețea, muzică, imagini, divertisment și sunet la domiciliu, produse și soluții pentru imagini, comunicații mobile, semiconductori, servicii financiare și toți ceilalți.
Segmentul Jocuri și servicii de rețea se ocupă de mașini de jocuri, software și servicii de rețea.
Segmentul Muzică produce și publică muzică și oferă platforme media de imagine.
Segmentul Pictures se ocupă de producția de filme, crearea de programe de televiziune și rețelele media.
Segmentul Home Entertainment și Sound oferă televizoare LCD, audio acasă, playere și recordere Blu-ray Disc și dispozitive audio portabile pe bază de memorie.
Segmentul de produse și soluții pentru imagistică oferă produse de imagistică digitală, soluții profesionale și produse medicale.
Segmentul de comunicații mobile se ocupă de companii de telefoane mobile și servicii de internet.
Segmentul Semiconductori oferă senzori de imagine și module de cameră.
Segmentul Servicii financiare gestionează operațiunile de asigurări de viață și asigurări generale și activitatea bancară.
Segmentul „Toate celelalte” include afaceri cu calculatoare personale (PC), discuri Blu-ray de peste mări, producție de DVD și CD-uri și afaceri cu baterii.
Compania a fost fondată de Akio Morita și Masaru Ibuka la 7 mai 1946 și are sediul central în Tokyo, Japonia.
Sony SEL55210. Componentă pentru: SLR, Structura lentilelor: 13/9, Tip de lentilă: Lentile teleobiectiv. Compatibilitate mărci aparate foto: Sony, Mărire maximă: 0,225x, Compatibilitate: ILCE-3500. Material: Metal, Culoarea produsului: Negru, Montarea de tip: Tip baionetă. Diametru: 6,38 cm, Dimensiune filtru: 49 milimetri, Lungime: 108 milimetri
Sistem de lentile
Performanță
Design
Detalii tehnice
Greutate şi dimensiuni
Specificatii | |
---|---|
Distanta focala | 55210mm (825315mm in echivalent 35mm) |
Constructie | 13 elemente in 9 grupuri |
Unghi de vizualizare | 28278 grade |
Diafragma maxima | 4563 |
Diafragma minima | 2232 |
Discuri diafragma | 7 |
Diafragma circulara | Da |
Distanta minima de focalizare | 1m |
Marire maxima | 0225 |
Diametru filtru | 49mm |
Dimensiune (diametru x lungime maxime) | 638 x 108 mm |
Greutate (aproximativ) | 345g |
Functioneaza prin urmatoarele segmente | Servicii de jocuri si retea muzica imagini divertisment si sunet la domiciliu produse si solutii pentru imagini comunicatii mobile semiconductori servicii financiare si toti ceilalti |
Sony Corporation este o corporație multinațională conglomerată cu sediul în Tokyo, Japonia.
Este una dintre cele mai mari și mai cunoscute companii de electronice și divertisment din lume.
Iată câteva aspecte cheie ale Sony: 1.
Fondare și istorie: Sony a fost fondată pe 7 mai 1946, de către Masaru Ibuka și Akio Morita.
Compania a început inițial ca un magazin de electronice și mai târziu a evoluat într-una dintre cele mai importante companii de electronice de consum și divertisment la nivel global.
Afaceri diversificate: Sony operează în diverse segmente de afaceri, inclusiv electronice, jocuri, divertisment și servicii financiare.
Compania este implicată în producerea unei game largi de produse și servicii.
Electronică: Sony este renumită pentru electronicele sale de larg consum, inclusiv televizoare, echipamente audio, camere foto, smartphone-uri și alte dispozitive electronice.
Compania a fost un pionier în dezvoltarea și introducerea de noi tehnologii.
PlayStation: Sony este un jucător important în industria jocurilor de noroc, în primul rând prin intermediul mărcii PlayStation.
Consolele de jocuri PlayStation, cum ar fi PlayStation 4 și PlayStation 5, sunt foarte populare, iar Sony produce și software de jocuri.
Divertisment: Sony Pictures Entertainment este filiala de film, producție de televiziune și distribuție a companiei.
Sony Music Entertainment este una dintre cele mai mari companii de muzică din lume.
Soluții de imagistică și detecție: Sony este lider în dezvoltarea tehnologiilor de imagistică și detecție.
Compania produce camere, senzori și alte produse legate de imagini.
Servicii financiare: Sony are o divizie de servicii financiare care include servicii bancare și de asigurări.
Inovație: Sony are o istorie de inovație și a fost responsabilă pentru introducerea mai multor produse și tehnologii inovatoare.
Exemplele includ Walkman, consolele de jocuri PlayStation și o serie de progrese audiovizuale.
Impactul Sony se extinde în diverse industrii, iar produsele sale sunt recunoscute și utilizate pe scară largă la nivel global.