Un odorizant cu aroma surprinzatoare care combina mirosul fragilor si a fructelor de padure pe un fond de violete.
Combinate cu mirosul lemnului de santal , creaza un parfum pasional.
Cele 5 bete de ratan se introduc in sticluta cu parfum si dupa 6-8 ore vor incepe sa emane un miros fin si persisitent.
Pentru a diminua intensitatea parfumului folositi mai putine betisoare.
Betisoarele trebuiesc rotite periodic in sticluta .
Compozitia solutiei odorizante: alcool de origine vegetala, esente de parfum, apa.
Odorizante pentru camera cu cele mai atractive arome pentru casa, magazine, supermarket-uri si automobile.
Caracteristici: Parfumati-va casa cu aroma care vorbeste despre propria personalitate.
Daca sunteti in cautarea unui miros de fragi, aromat, cu miros de padure, acest odorizant va va incanta cu siguranta, el vine intr-un recipient din sticla, cu un lichid aromat de esente naturale de 100 ml.
Include 6 bete de rattan din fibre vegetale, astfel incat aroma se propaga progresiv si natural.
Difuzorul de parfumuri este ideal pentru aromatizarea camerelor mici cu o suprafata aproximativa de pana la 10 m².
- Odorizante de aer - Aroma: Frambuesa (fragi) - Capacitate: 100 ml - Container de sticla - 5 bete ratan natural.
- Pentru incaperi de pana la 10 m² Continutul pachetului: 1 odorizant la sticla 100 ml.
Odorizante | Alcool de origine vegetala esente de parfum apa |
---|---|
Caracteristici | Parfumativa casa cu aroma care vorbeste despre propria personalitate |
Aroma | Frambuesa (fragi) |
Capacitate | 100 ml |
Continutul pachetului | 1 odorizant la sticla 100 ml |
Mikado este un brand de produse de aromaterapie și îngrijire personală, cunoscut pentru betișoarele sale parfumate și soluțiile de aromatizare a spațiului.
Oferind o gamă variată de arome și produse pentru relaxare, Mikado se concentrează pe crearea unei atmosfere plăcute și relaxante în orice mediu.
Brandul îmbină tradiția cu inovația, promovând utilizarea ingredientelor naturale și a tehnicilor de aromaterapie pentru a sprijini bunăstarea și echilibrul emoțional al consumatorilor.