Primul meu caiet de scolar. activitati integrate pentru clasa pregatitoare, semestrul 1 - alina pertea
Aramis

Primul meu caiet de scolar. activitati integrate pentru clasa pregatitoare, semestrul 1 - alina pertea

Vezi magazinul Grupdzc
  • 3 stele, bazat pe 1 voturi

CONTINUT INTEGRAT• Comunicare in limba romana• Matematica si explorarea mediului• Dezvoltare personala• Muzica si miscare• Arte vizuale si activitati practice Imaginati-va drumul pe care il parcurg copiii prin scoala ca pe o calatorie in care la ora 8 coboram in statia Comunicare in limba romana si stationam acolo pana la 8.

50 pentru ca de la ora 9 sa ne comutam atentia, la comanda, asupra Matematicii si explorarii mediului pana la 9.

Pentru adulti este usor – ne permit lucrul acesta bagajul de cunostinte, experienta de viata, ritmul cotidian alert etc.

Copiilor, mai ales celor aflati la inceput de drum, le este insa greu.

Si realitatea este ca nicio situatie de viata nu ne pune in fata unei singure stiinte sau arte.

De aceea va propunem sa acceptatiprovocarea subliniata atat de frumos de L.

D'Hainaut, aceea de a acorda „[.

] mai multa importanta omului care merge decat drumului pe care il urmeaza“ CE POSIBILITATE VA OFERA ACEST MATERIAL INTEGRAT?in primul rand aceea de a construi, impreuna cu copiii dumneavoastra, o piramida a cunostintelor care se va individualiza, pe parcursul anilor de scoala, in discipline de studiu.

CUM?in cativa pasi simpli, care pornesc de la definirea predarii integrate ca metoda ce are drept punct de referinta nu o disciplina de studiu, ci o tematica unitara, comuna mai multor discipline si, de la interrelationarea diverselor elemente in scopul construirii unui ansamblu superior.

• mono/intradisciplinaritatea (prin care abordam tematica propusa din perspectiva unei singure discipline – de obicei, in ordine, CLR, MEM, DP, AVAP, MM);• interdisciplinaritatea (cea care promoveaza o viziune asupra cunoasterii si o abordare ce antreneaza constient limbajul mai multor discipline);• trandisciplinaritatea (cea din urma treapta, gradul cel mai elevat s icomplex de integrare a curriculumului, mergand deseori pana la fuziune, care duce la aparitia unor noi campuri de investigatie, la proiecte integrate sau programe de cercetare care valorizeaza o noua paradigma).

• multidisciplinaritatea (care ne permite abordarea unei teme/ situatii din perspectiva mai multor discipline independente);• pluridisciplinaritatea (adica studierea unui subiect dintr-o disciplina prin intermediul mai multor discipline deodata).

13.95 Lei
Cu cate stelute ai vota acest produs?

Magazine altele

Clientii au cumparat si
Despre Aramis

Aramis, un brand de parfumuri și îngrijire, are o istorie bogată și o poveste de brand care se învârte în jurul eleganței și rafinamentului atemporal.

Fondare și origini: Aramis a fost fondată în 1964 de Estée Lauder și soțul ei, Joseph Lauder.

Marca a fost numită după un personaj din romanul lui Alexandre Dumas „Cei trei mușchetari”.

Încă de la început, Aramis și-a propus să ofere o linie de parfumuri și produse de îngrijire de prestigiu pentru bărbați.

Parfumuri de pionierat pentru bărbați: Aramis este adesea creditat cu pionierul pieței de parfumuri de prestigiu pentru bărbați.

Parfumul său de debut, numit și Aramis, a fost introdus în 1966.

Parfumul s-a caracterizat prin parfumul său îndrăzneț, lemnos, marcând o îndepărtare de la coloniile mai ușoare care predominau la acea vreme.

Parfum de semnătură și produse emblematice: Parfumul original Aramis a devenit iconic pentru aroma sa masculină și distinctivă.

De-a lungul anilor, Aramis a introdus câteva alte parfumuri, fiecare contribuind la reputația mărcii de a produce parfumuri sofisticate pentru bărbați.

Aramis Classic, introdus în 1966, rămâne un parfum de semnătură pentru brand.

Pe lângă parfumuri, Aramis și-a extins oferta de produse pentru a include produse de îngrijire și îngrijire a pielii.

Devotamentul brandului pentru calitate și inovație a condus la dezvoltarea unei game de articole esențiale pentru îngrijire, adaptate nevoilor omului modern.

Eleganță și atemporalitate: Aramis este sinonim cu eleganta si atemporalitate.

Angajamentul mărcii de a crea parfumuri sofisticate și produse de îngrijire reflectă credința în stilul și rafinamentul de durată.

Ambalarea și prezentarea produselor Aramis întruchipează adesea o estetică clasică și masculină.

Prezenta globala: Aramis și-a stabilit o prezență globală și este disponibil în magazine universale de lux, comercianți cu amănuntul de specialitate și magazine duty-free.

Dimensiunea internațională a mărcii a contribuit la recunoașterea sa ca lider pe piața de îngrijire și parfumuri pentru bărbați.

Inovații de produs: Aramis continuă să inoveze în spațiul de îngrijire și parfum.

Brandul introduce noi arome și își actualizează formulările de produse pentru a se alinia preferințelor în evoluție și tendințelor din industrie.

Angajamentul față de cercetare și dezvoltare asigură că Aramis rămâne relevantă în peisajul în continuă schimbare a frumuseții și îngrijirii.

Loialitate și patrimoniu: Aramis a cultivat o bază de clienți loiali de-a lungul deceniilor.

Moștenirea mărcii și asocierea cu masculinitatea atemporală au rezonat în rândul consumatorilor care apreciază parfumurile și produsele de îngrijire clasice, de durată.

Parte din Companiile Estée Lauder: Aramis face parte din The Estée Lauder Companies, un conglomerat multinațional care deține un portofoliu de mărci prestigioase de frumusețe și îngrijire a pielii.

Sinergia din cadrul familiei Estée Lauder îi permite lui Aramis să beneficieze de resurse și expertiză comune.

Primul meu caiet de scolar. activitati integrate pentru clasa pregatitoare, semestrul 1 - alina pertea
Primul meu caiet de scolar. activitati integrate pentru clasa pregatitoare, semestrul 1 - alina pertea
13.95 Lei