ROYAL CANIN Lapte pentru pisicuţeCreştere armonioasă şi siguranţă digestivă.
Înlocuitor complet de lapte pentru pisoi, de la naştere până la înţărcare.
Pentru o creştere stabilă şi armonioasă, laptele Babycat este pe cât se poate de apropiat de laptele de pisică, având un nivel rificat de energie şi proteine.
Laptele Babycat conţine proteine ultra-digestbile atent selecţionate şi are un conţinut de lactoză foarte apropiat laptelui matern.
Este potrivit pentru sistemul digestiv al pisoiului deoarece nu conţine amidon (pisoii nu secretă suficientă amilază pentru a digera amidonul).
Conţinutul de Fructo-Oligo-Zaharide ajută la menţinerea echilibrului florei digestive.
Mulţumită formulei sale exclusive, laptele Babycat se dizolvă instant şi complet, fără sedimente, având o formulă complet omogenă.
Sistemul nervos al pisoiului continuă să se dezvolte după naştere.
DHA-ul, prezent în mod natural în laptele matern, ajută la dezvoltarea funcţiei cognitive.
Din acest motiv, laptele Babycat este îmbogăţit cu DHA.
COMPOZIȚIE: proteine din lapte, grăsimi din lapte, uleiuri vegetale (inclusiv ulei cu conţinut ridicat de acid arahidonic), proteine din lactoser, ulei de peşte (sursă de DHA), săruri minerale, fructo-oligo-zaharide.
ADITIVI/KG: Aditivi nutriţionali: Vitamina A 25000UI, Vitamina D3 1500UI, E1(fier) 100mg, E2(iod) 4mg, E4(cupru) 15mg, E5(mangan) 80mg, E6(zinc) 230mg, E8(seleniu) 0,43mg, taurină 2,5g; Antioxidanţi.
CONSTITUENȚI ANALITICI: proteină 33%, conţinut în grăsimi 39%, cenuşă brută 6%, DHA 1g.
INDICAȚII DE HRĂNIRE ŞI CONDIȚII DE PĂSTRARE: Amestecaţi 10 ml de lapte praf cu 20 ml de apă îmbuteliatăcu conţinut scăzut de minerale, la cca.
70°C şi serviţi călduţ, conform instrucţiunilor din fişa de date anexată.
A se păstra într-un loc uscat şi rece.
Vârsta = Număr de mese/pisoi/zi = Lapte praf (linguriţă de dozare)Săptămâna 1 = 7 = min.
1/10 = max.
2/10Săptămâna 2 = 6 = min.
3/10 = max.
5/10Săptămâna 3 = 5 = min.
5/10 = max.
8/10Săptămâna 4 = 5 = min.
5/10 = max.
8/10ȚARA PRODUCĂTOARE: UE.
Dha.compozitie | Proteine din lapte grasimi din lapte uleiuri vegetale (inclusiv ulei cu continut ridicat de acid arahidonic) proteine din lactoser ulei de peste (sursa de |
---|---|
Dha), saruri minerale, fructo-oligo-zaharide.aditivi/kg | Aditivi nutritionalivitamina |
Analitici | Proteina 33 continut in grasimi 39 cenusa bruta 6 |
Pastrare | Amestecati 10 ml de lapte praf cu 20 ml de apa imbuteliatacu continut scazut de minerale la cca 70c si serviti caldut conform instructiunilor din fisa de date anexata |
Producatoare | Ue |
Royal Canin este o marcă globală de hrană pentru animale de companie specializată în producerea de hrană premium pentru câini și pisici.
Compania a fost fondată în 1968 de un medic veterinar francez, dr.
Jean Cathary, cu scopul de a oferi hrană specializată pentru animalele de companie, în funcție de nevoile individuale și de condițiile de sănătate ale acestora.
Royal Canin este cunoscut pentru angajamentul său față de cercetarea științifică și dezvoltarea alimentelor pentru animale de companie specifice rasei și condiției.
Puncte cheie despre Royal Canin: 1.
Nutriție specializată: Royal Canin este cunoscut pentru accentul pus pe furnizarea de nutriție specializată, adaptată nevoilor specifice, mărimii, vârstei, rasei și condițiilor de sănătate ale câinilor și pisicilor.
Formule veterinare: Marca colaborează cu medici veterinari și nutriționiști pentru animale de companie pentru a dezvolta diete exclusiv veterinare care abordează diverse probleme de sănătate, inclusiv tulburări digestive, boli de rinichi, gestionarea greutății și multe altele.
Formule specifice rasei: Royal Canin oferă o gamă de formule specifice rasei concepute pentru a satisface nevoile și caracteristicile nutriționale unice ale diferitelor rase de câini și pisici.
Formulele pentru etapele de viață: Compania furnizează hrană pentru animale de companie pentru diferite etape ale vieții, inclusiv cățel/pisoi, adult și senior, recunoscând că cerințele nutriționale se schimbă de-a lungul vieții unui animal.
Prezență globală: Royal Canin operează la nivel global și își distribuie produsele alimentare pentru animale de companie în numeroase țări din întreaga lume.
Este disponibil pe scară largă prin comercianții cu amănuntul de produse pentru animale de companie, clinicile veterinare și canalele online.
Abordare științifică: Brandul se angajează într-o abordare științifică a nutriției animalelor de companie, investind în cercetare și dezvoltare pentru a-și îmbunătăți continuu formulele și a răspunde nevoilor în evoluție ale animalelor de companie.