Sistem sonorizare biserici catedrale pro-s
Oem

Sistem sonorizare biserici catedrale pro-s

Vezi magazinul Spy-shop
  • O stea, bazat pe 1 voturi

Va prezentam primul sistem audio profesional, configurat de echipa noastra special pentru sonorizare in biserici si catedrale la cel mai inalt nivel! Acesta configuratie foloseste componente de cea mai inalta calitate si tehnologie, oferind posibilitatea optimizarii sunetului pentru fiecare locatie, astfel incat vocile vor fi redate cu maximum de claritate, iar microfoniile uitate.

Acest echipament ofera sonorizarea simultana atat a interiorului cat si a exteriorului unei biserici de dimensiuni medii si mari (500 - 700mp utili in interior), oferind suficienta putere pentru un auditoriu exterior de pana la 2000 persoane.

Adiacent acestui sistem, in urma unei evaluari, vom stabili nivelul de ehipare cu microfoanele aferente fiecarei biserici (pana la 6 microfoane); de asemenea exista posibilitatea unei extesii a sistemului audio, acolo unde este cazul.

Pentru acest sistem am ales 18 boxe tip coloane cu sistem de sustinere integrat si rezistente la intemperii (12 in interior, 6 in exterior), alimentate de 2 amplificatoare de linie 100V, si mixer zonal cu 6 intrari pentru microfon/linie si 2 intrari pentru sursa audio externa (CD/DVD etc.

9950.00 Lei
Cu cate stelute ai vota acest produs?

Magazine sisteme sonorizare

Clientii au cumparat si
Despre Oem

OEM înseamnă „Original Equipment Manufacturer”.

Se referă la o companie care produce componente sau produse care sunt utilizate de o altă companie în produsul său final.

În contextul producției și tehnologiei, termenul OEM este folosit în mod obișnuit pentru a descrie companiile care produc piese sau subsisteme care sunt apoi integrate în produsele unei alte companii, cunoscută sub numele de „producător de echipamente originale”.

Punctele cheie despre OEM includ: 1.

Componente și piese: OEM-urile se specializează de obicei în fabricarea de componente, piese sau subsisteme specifice, mai degrabă decât produse complete.

Aceste articole sunt apoi vândute altor companii care le încorporează în produsele lor finite.

Branding: Produsele produse de OEM sunt adesea vândute altor companii sub marca companiei cumpărătoare.

Este posibil ca consumatorul final să nu fie conștient de implicarea OEM în procesul de producție.

Lanțul de aprovizionare: OEM-urile sunt o parte crucială a lanțului de aprovizionare, furnizând componente specializate care contribuie la asamblarea produsului final.

Acest aranjament permite companiilor să se concentreze pe competențele lor de bază și să se bazeze pe producători specializați pentru anumite piese.

Diverse industrii: relațiile OEM sunt comune în diverse industrii, inclusiv electronice, auto, aerospațială și multe altele.

De exemplu, un producător de mașini poate folosi piese OEM pentru componente precum motoare, transmisii sau sisteme electronice.

Standarde de calitate: OEM-urilor li se cere adesea să îndeplinească standarde specifice de calitate și specificații stabilite de compania cumpărătoare pentru a se asigura că componentele se integrează perfect în produsul final.

Personalizare: OEM-urile pot produce componente standard sau pot colabora cu compania cumpărătoare pentru a personaliza produsele în funcție de cerințe specifice.

Aftermarket: Unii OEM produc și componente care sunt folosite ca piese de schimb în aftermarket, permițând consumatorilor să-și repare sau să își modernizeze produsele.

Branduri sisteme sonorizare
Sistem sonorizare biserici catedrale pro-s
Sistem sonorizare biserici catedrale pro-s
9950.00 Lei