Filigranul Leica.
Capturarea momentelor speciale ale vieții.
Nu numai că oferă detalii fotografice unice, dar conferă imaginilor dumneavoastră acel stil Leica distinctiv.
* Filigranul Leica va apărea pe imaginile realizate în modurile inchfotoinch și inchProinch.
Creează în Dolby Vision®.
Capabil atât de înregistrare, cât și de afișare.
Xiaomi 13 poate înregistra clipuri video în Dolby Vision, oferindu-vă culori ultra vii, contrast și luminozitate uimitoare și detalii realiste în zonele întunecate și luminoase.
HyperOIS Stabilizare la nivel de hardware, vă ajută să surprindeți fiecare moment cheie.
Acesta oferă un grad ridicat de coordonare între semnalele OIS și senzorii obiectivului, oferind intervale de stabilizare mai mari pentru fiecare cadru.
Acesta excelează în tratarea neclarităților severe cauzate de mișcările camerei, prezentând o capacitate de stabilizare mai profesională.
Xiaomi ProFocus Urmărirea îndeaproape a subiectului și captarea mai multor straturi de emoție.
Datorită algoritmilor de rețea neuronală, camera poate recunoaște fețele și ochii oamenilor, precum și pe cei ai animalelor, inclusiv ai insectelor și ai păsărilor.
Captați nuanțele vieții pur și simplu într-o singură fotografie.
Xiaomi Corporation este o companie multinațională chineză de electronice cu sediul în Beijing, China.
Fondată în 2010 de antreprenorul Lei Jun, Xiaomi este cunoscută pentru proiectarea, dezvoltarea și vânzarea unei game largi de produse electronice de larg consum, inclusiv smartphone-uri, dispozitive inteligente pentru casă, dispozitive portabile și alte gadget-uri tehnologice.
Punctele cheie despre Xiaomi includ: 1.
Telefoane inteligente: Xiaomi a câștigat inițial proeminență pentru smartphone-urile sale, oferind un echilibru de funcții de vârf la prețuri competitive.
Compania lansează adesea smartphone-uri în seria „Mi” și „Redmi”.
MIUI: Smartphone-urile Xiaomi rulează pe MIUI, o versiune personalizată a sistemului de operare Android.
MIUI include funcții suplimentare și opțiuni de personalizare.
Ecosistem de produse: Xiaomi s-a extins dincolo de smartphone-uri pentru a crea un ecosistem cuprinzător de dispozitive inteligente și electronice.
Acestea includ televizoare inteligente, trackere de fitness, ceasuri inteligente, purificatoare de aer, camere inteligente de securitate pentru acasă și multe altele.
Prezența globală: În timp ce Xiaomi a început în China, și-a extins prezența la nivel global și este acum unul dintre cei mai mari producători de smartphone-uri din întreaga lume.
Produsele Xiaomi sunt disponibile în multe țări, iar compania continuă să-și extindă acoperirea pe piață.
Tehnologie accesibilă: Xiaomi este adesea asociat cu furnizarea de produse tehnologice la prețuri accesibile, provocând modelele tradiționale de prețuri din industrie.
IPO: Xiaomi a devenit public cu o ofertă publică inițială (IPO) la Bursa de Valori din Hong Kong în 2018.