Bucurati-va de un televizor inteligent elegant, cu imagini cu contrast ridicat Produsele seria FS500 utilizeaza un panou luminos si o tehnologie de atenuare adaptiva a iluminarii de fundal pentru a reda imagini de o calitate extraordinara, la inalta definitie completa.
In plus, ofera functii inteligente extraordinare de lucru in retea si de partajare de continut.
Suport HDR multiplu cu functie de imbunatatire automata a luminozitatii Suport pentru mai multe formate HDR Televizoarele Panasonic accepta mai multe formate HDR, cum ar fi HDR10 si Hybrid Log Gamma.
In plus, pentru a va imbunatati experienta de vizionare in format HDR, Panasonic ofera si anumite functii originale, cum ar fi functia de imbunatatire automata a luminozitatii, care regleaza semnalul video ca raspuns la iluminarea ambientala din mediul de vizualizare.
Inregistrare pe hard disk USB Cea mai simpla cale de a stoca programele preferate Programele TV se pot inregistra pe stickuri de memorie USB sau pe hard diskuri externe prin simpla apasare pe butonul REC de pe telecomanda.
* Aceasta caracteristica necesita un hard disk sau o unitate flash pentru USB cu o capacitate de cel putin 160 GB.
Moduri Joc/Sport Bucurati-va de continutul preferat cu modul optim de vizionare Televizoarele Panasonic va ofera cel mai bun mod de imagine pentru vizionare.
Modul Sport imbina nuantele vii cu un efect de sunet surround pentru vizionarea meciurilor de fotbal si a altor sporturi la un nivel realist.
Iar raspunsul rapid al imaginii din modul Joc sporeste distractia cu o senzatie de joc mai directa.
In-House TV Streaming (Redare in flux programe TV prin reteaua rezidentiala) Vizionati transmisiuni TV in orice camera fara a avea nevoie de o priza de antena S-au dus zilele in care televizoarele trebuiau asezate langa prizele de antena.
Televizoarele setate in modul In-House TV Streaming Clients (Clienti pentru redare in flux programe TV prin reteaua rezidentiala) pot receptiona transmisii in flux (prin reteaua LAN, prin adaptoare de retea electrica sau chiar prin Wi-Fi) daca un server In-House TV Streaming, cum ar fi un televizor de varf de gama ori un decodor, a facut conversia acestora in semnale de protocol internet.
* Este posibil ca aceasta functie sa nu fie aplicabila in conditii de retea instabila sau cu anumite tipuri de continut.
Aplicatii Internet Apps .
Compania Panasonic a fost fondată în 1918 de Matsushita Konosuke pentru a produce și comercializa prizele și mufele electrice pe care le-a proiectat.
A fost încorporat în 1935 și a început să se extindă rapid într-o serie de linii variate de produse electrice.
În anii 1930, a adăugat astfel de dispozitive electrice precum fiare de călcat, aparate de radio, fonografe și becuri.
În anii 1950 a început să producă radiouri cu tranzistoare, televizoare, magnetofoane, echipamente stereo și aparate electrocasnice mari.
În următorul deceniu, a adăugat cuptoare cu microunde, aparate de aer condiționat și înregistratoare video.
Majoritatea produselor sale sunt comercializate sub numele de marcă Panasonic, Quasar, National, Technics, Victor și JVC.
Produsele neconsumatoare includ minicomputere, echipamente telefonice, motoare electrice, baterii chimice și solare și tuburi cu raze catodice.
De asemenea, compania a dezvoltat și comercializat instrumente electronice de măsurare și sincronizare, mașini de copiat, dispozitive automate de control al traficului, echipamente de birotică și produse în domeniul comunicațiilor, al radiodifuziunii și al energiei solare.
Compania este remarcată pentru investițiile sale mari în cercetare și dezvoltare; pe lângă principalele sale laboratoare de cercetare, fiecare divizie de producție Panasonic este susținută de propria echipă de cercetare.
Cea mai mare parte a vânzărilor companiei provine de pe piețele externe din Europa și America de Nord, printre alte regiuni.
Are filiale de producție și vânzări pe o serie de piețe de peste mări.
Panasonic Corporation este o corporație multinațională japoneză de electronice cu sediul în Kadoma, Osaka, Japonia.
A fost fondată în 1918 de Konosuke Matsushita și de atunci a devenit una dintre cele mai mari și mai cunoscute companii de electronice din lume.
Panasonic operează în diverse segmente de afaceri, producând o gamă largă de produse și servicii.
Iată câteva aspecte cheie ale Panasonic: 1.
Electronice de larg consum: Panasonic este un jucător important în industria de electronice de larg consum, producând produse precum televizoare, echipamente audio, camere, aparate electrocasnice și produse de îngrijire personală.
Electrocasnice: Compania produce o varietate de aparate electrocasnice, inclusiv frigidere, mașini de spălat, aparate de aer condiționat, aspiratoare și aparate de bucătărie.
Sisteme auto: Panasonic este implicată în furnizarea de tehnologii și soluții auto, inclusiv baterii pentru vehicule electrice (EV), sisteme de infotainment și alte componente auto.
Soluții industriale: Panasonic oferă soluții pentru diverse industrii, inclusiv producție, logistică și energie.
Aceasta include robotică, senzori industriali și sisteme de stocare a energiei.
Semiconductori: Panasonic este un jucător important în industria semiconductoarelor, producând o gamă largă de componente electronice, cum ar fi microcontrolere și circuite integrate.
Baterie: Panasonic este cunoscut pentru tehnologiile sale de baterii și este un producător de top de baterii litiu-ion.
Bateriile companiei sunt utilizate pe scară largă în electronice de larg consum, vehicule electrice și sisteme de energie regenerabilă.
Soluții pentru casă inteligentă: Panasonic oferă soluții pentru casă inteligentă, inclusiv sisteme de automatizare a locuinței, sisteme de securitate și soluții de gestionare a energiei.
Îngrijirea sănătății: Panasonic este implicată în industria de asistență medicală, producând echipamente de imagistică medicală, instrumente de diagnosticare și alte tehnologii legate de asistența medicală.
Panasonic are o prezență globală și este recunoscută pentru angajamentul său față de inovație, calitate și sustenabilitatea mediului.
Compania continuă să se adapteze la tendințele tehnologice în schimbare și la cerințele pieței, explorând noi căi, cum ar fi tehnologiile inteligente și conectate.