Tehnice | Xiaomi |
---|---|
Distanta de franare | 4m |
Puterea motorului | 250w nominal sau 500w maxim |
Dimensiuni | 108 x 43 x 114cm |
Material | Aliaj usor din aluminiu |
Greutate | 125kg |
Capacitatea bateriei | 280wh |
Cuplu motor | 16nm |
Baterie | Lithium de 78ah |
Durata de incarcare a bateriei | 5 ore |
Panta de urcare | 14 grade |
Distanta pana la sol | 875mm |
Sarcina maxima | 100 |
Tensiune de incarcare | 100240vca 5060hz |
Recomandari utilizare trotineta electrica | Presiune roti |
Kg | Roata din fata va avea o presiune de 241 275 bar iar roata din spate 275 344 bar Roata din fata va avea o presiune de 275 310 bar iar roata din spate 310 379 bar Roata din fata va avea o presiune de 310 344 bar iar roata din spate 344 413 bar Se recomanda a pompa 344 379 bar pentru roata din fata si 413 448 bar pentru roata din spate |
Incarcare baterie | |
Incarcarea se poate face pana la nivelul de 100%alte recomandari |
Xiaomi Corporation este o companie multinațională chineză de electronice cu sediul în Beijing, China. Fondată în 2010 de antreprenorul Lei Jun, Xiaomi este cunoscută pentru proiectarea, dezvoltarea și vânzarea unei game largi de produse electronice de larg consum, inclusiv smartphone-uri, dispozitive inteligente pentru casă, dispozitive portabile și alte gadget-uri tehnologice.
Punctele cheie despre Xiaomi includ:
1. **Telefoane inteligente:** Xiaomi a câștigat inițial proeminență pentru smartphone-urile sale, oferind un echilibru de funcții de vârf la prețuri competitive. Compania lansează adesea smartphone-uri în seria „Mi” și „Redmi”.
2. **MIUI:** Smartphone-urile Xiaomi rulează pe MIUI, o versiune personalizată a sistemului de operare Android. MIUI include funcții suplimentare și opțiuni de personalizare.
3. **Ecosistem de produse:** Xiaomi s-a extins dincolo de smartphone-uri pentru a crea un ecosistem cuprinzător de dispozitive inteligente și electronice. Acestea includ televizoare inteligente, trackere de fitness, ceasuri inteligente, purificatoare de aer, camere inteligente de securitate pentru acasă și multe altele.
4. **Prezența globală:** În timp ce Xiaomi a început în China, și-a extins prezența la nivel global și este acum unul dintre cei mai mari producători de smartphone-uri din întreaga lume. Produsele Xiaomi sunt disponibile în multe țări, iar compania continuă să-și extindă acoperirea pe piață.
5. **Tehnologie accesibilă:** Xiaomi este adesea asociat cu furnizarea de produse tehnologice la prețuri accesibile, provocând modelele tradiționale de prețuri din industrie.
6. **IPO:** Xiaomi a devenit public cu o ofertă publică inițială (IPO) la Bursa de Valori din Hong Kong în 2018.