Daca anul trecut am fost posesorul primului model de trotineta electrica Xiaomi M365, care a devenit intre timp foarte populara datorita pretului si dotarilor smart la care te poti conecta cu telefonul mobil smartphone.
Raportul pret/calitate foarte bun, anul acesta producatorul chinez a anuntat o noua versiune si anume Mijia M365 PRO.
Xiaomi M365 PRO la capitolul design a ramas cam la fel dar noul model aduce cateva optiuni in plus .
Desi pare identica la exterior, obervam cateva imbunatatiri daca privesti mai atent.
Prima dotare extra care poate fi observata este display-ul color de tip LED fata de vechea generatie care avea doar 4 led-uri ce indicau starea bateriei.
Acum, pe display-ul de la Xiaomi M365 PRO se poate observa viteza in timp real, daca este activ sau nu modul ECO , Drive sau SPORT, iluminarea farului LED sau temperatura motorului daca ajunge prea sus este de asmenea semnalizata.
Xiaomi M365 PRO vine si cu o baterie de capacitate mai mare, 12800 mAh (adica aproximativ 474 Wh) fata de vechiul model care avea doar 7800 mAh.
In acest fel s-a marit autonomia de la 30km pana la 45Km (la o singura incarcare) desi eu nu recomand ca sa fie descarcata spre 0% pentru a prelungii viata bateriei.
De asemenea greutatea a crescut de la 12.
5 kg spre 14 kg si umpic dar asta tocmai datorita bateriei extinse ceea ce inca se pastreaza in zona de comfort, daca o pliez se poate considera ca este un bagaj mai greu.
Xiaomi M365 PRO a primit un upgarde si la motor: 300W nominal sau 600W in sarcina in loc de 250W respectiv 500W.
Acest lucru a permis si abordarea unui teren mai abrupt, cu pante de pana la 20% in functie de greutatea ‘riderului’.
Motor | 300w nominal sau 600w in sarcina in loc de 250w respectiv 500w |
---|
Xiaomi Corporation este o companie multinațională chineză de electronice cu sediul în Beijing, China.
Fondată în 2010 de antreprenorul Lei Jun, Xiaomi este cunoscută pentru proiectarea, dezvoltarea și vânzarea unei game largi de produse electronice de larg consum, inclusiv smartphone-uri, dispozitive inteligente pentru casă, dispozitive portabile și alte gadget-uri tehnologice.
Punctele cheie despre Xiaomi includ: 1.
Telefoane inteligente: Xiaomi a câștigat inițial proeminență pentru smartphone-urile sale, oferind un echilibru de funcții de vârf la prețuri competitive.
Compania lansează adesea smartphone-uri în seria „Mi” și „Redmi”.
MIUI: Smartphone-urile Xiaomi rulează pe MIUI, o versiune personalizată a sistemului de operare Android.
MIUI include funcții suplimentare și opțiuni de personalizare.
Ecosistem de produse: Xiaomi s-a extins dincolo de smartphone-uri pentru a crea un ecosistem cuprinzător de dispozitive inteligente și electronice.
Acestea includ televizoare inteligente, trackere de fitness, ceasuri inteligente, purificatoare de aer, camere inteligente de securitate pentru acasă și multe altele.
Prezența globală: În timp ce Xiaomi a început în China, și-a extins prezența la nivel global și este acum unul dintre cei mai mari producători de smartphone-uri din întreaga lume.
Produsele Xiaomi sunt disponibile în multe țări, iar compania continuă să-și extindă acoperirea pe piață.
Tehnologie accesibilă: Xiaomi este adesea asociat cu furnizarea de produse tehnologice la prețuri accesibile, provocând modelele tradiționale de prețuri din industrie.
IPO: Xiaomi a devenit public cu o ofertă publică inițială (IPO) la Bursa de Valori din Hong Kong în 2018.